18 Ocak 2009 Pazar

Acı Dolu Msn Nickleri

BENİ UNUTMAK İÇİN YEMİNLER ETMİŞSİN GÖZLERİM GELMİŞ AKLINA VAZ GEÇMİŞSİN BİLİYORMUSUN SEVGİLİM UMRUMDA BİLE DEĞİLİSİN.......
kederliyim umutsuzun nedenini sorma gülüm seni unuttum
(S)evdim amakimi (e)n tatlı birini (n)asıl anlatsam sana (i)lk harflerine baqsana
GÖZLERİMİ AÇSAM DA SEN ÇIKSAN KARŞIMA:(
Elimde Artik Herşey Siliyorum Dünü. Lanet Ediyorum Geçmişe Yaşıyorum ßugünü.
Deniz DeğiLki Yüreğim..Öfkesini Kayalara Vursun...!!!!
oLen HeP yasLı deqiL KendiNe ii baq..
seni sevdim ama sevmeyi öretemedim be gülüm
yokLuğunda var Olmak zormuş sebebim, senSiz biR çocuK gibi ağLar gözLerim çaresiZ ayıpLardan geL Kurtar benİ KayboLmuş kayıpLardan tutsak yüreğim...
/^/BiZi KiMSe aYıRaMaZ YoLuMuZa KiMSe TaŞ KoYaMaZ GüLüM BiR GüN GüLeCeĞiZ ÇüNKü BiZ YeMiNLiYiZ/^/

Hiç yorum yok: