21 Kasım 2007 Çarşamba

Espirili Msn Nickleri

♥ Ask karsindakini bulunmaz Hint kumasi sanmanla sersemin teki oldugunu anlaman arasinda gecen zamandir.

♥ Ben ona baktim, o bana bakti, simdi dort cocuga bakiyoruz.

♥ Dokuz kere sev, onuncu olayim, Gercekten sev, sonuncu olayim.

♥ Erkekler belediye otobusu gibidir. Birini kacirirsan bes dakika sonra oburu gelir.

♥ Savasma sevis, sevisirken zaten savasiyorsun.

♥ Sana sarilmayi o kadar cok seviyorum ki. Cunku o sirada yuzune bakmam gerekmiyor.

♥ Bir kopek ile bir erkek arasinda ne fark vardir? Kopek sadece haliyi kirletip mahfeder, erkek ise tum yasamini mahfeder.

♥ Kalbimde yasiyorsun ama kirani vermiyorsun. Not: Ev sahibi en kisa zamanda onunla evlenmezsen seni kapi disari edecekmis.

♥ Sabahlari kahvalti yapmiyorum cunku seni dusunuyorum. Oglenleri yemek yemiyorum cunku seni dusunuyorum. Gece olunca uyuyamiyorum cunku acim.

♥ Bizi cekemediler, halat koptu canim.

♥ Para icin evlenme, borc almak daha hesaplidir.

♥ Karayollarinda degil, senin kollarinda oleyim.

Hiç yorum yok: