19 Kasım 2007 Pazartesi

Msn için karışık nickler

ßen LeyLa OLmuşum kimin umrunda..Mecnun çoktan gitmişken

böyLe aşkın Gözyaşı deniz oLur dünyaya..ben bi ömür harcamışım bu paramparca sevdaya..

Kendi ELLerinLe beni kaybettin..!!

Ben Seviorsam sen Bahanesin..

Esmer-ßeLa (esmer olanlar için )

Bitiyorum her nefeste..!!


Çok yaratıyıcımdır acayip sorun yaratırım

ay cnm cnm canımın içi..gönLümün Pichi

Yaşam otobüste seyahat etmeye benzer, son durak kara topraktır...!

Belki dalları kurumuş ağacım, sensiz susuz açım, belki bir bebek gibi çaresiz sana muhtacım...

Ağlamak Çözüm olsa Dünya Deniz OLurdu...!

Sevme sevsinler sana önem versinler. Ağlama ağlatki kıymetini bilsinler...

Bu kadar mı kasvetin ey gece ! Ne o yetmiyormu karanlıkların yoksa. Korkmuyorum artık senden gel. yeterse yıldızlarını üzerime...

Erkeklerin kalbi market gibidir giren çıkan belli olmaz, kızlarınki mezar gibidir giren birdaha çıkamaz...!

Geçmişten Öğren, Bugün İçin Yaşa, Yarın İçin Umut Et. Önemli Olan; Soru Sormaktaa Vazgeçme...

Neyin var hislerim aynı dün gibi Benim dünüm var yarınım var zehir gibi ...

Hayatta hiçbirşey az olmadı senin kadar hiçbirşeyi istemedim seni istediğim kadar sende başını alıp gitme...

Eski Günahların Gölgeleri Uzun Olur...

güℓü ѕσℓαηα ∂єк ѕєηι öℓєηє кα∂αя ѕєνє¢єğιм...

gυяυя αşкı zιуαη є∂єη ѕözüмü тυтα¢αğıм ѕєηι υηυтα¢αğıм αşк яσмαη∂ı єѕкι∂єη ѕєνєη кιzιη яσмαηι şιм∂ι νє∂α zαмαηı...

őŁűm µγкµ gίßί тªτŁı ๏łsă mзzăг τªşıИıИ űzзгίπз тªτŁı ЯΰЧªŁªг Чªżıℓıг...

вιz нєя ηє кα∂αя ѕσѕуєтєηιη ¢ιℓαℓı тαşℓαяıη∂α ∂αηѕ єтмєѕιηι вιℓмєѕєктє, ѕσğυк ∂σℓυηαу∂α şєутαηℓα αzяαιℓℓє ∂αηѕ єтмєѕιηι вιℓιяιz...

тαş σℓѕαм єяιя∂ιм ανυçℓαяıη∂α ∂αℓ σℓѕαм çöкєя∂ιм вαкışℓαяıη∂α ѕєνgιℓιм şυçℓυуѕαм вυ αşк уσℓυη∂α zιη∂αηα gєяєк уσк gözℓєяιη ναяуα...

υηυт вєηι υηυт gιтѕιη вυ нιкαує вυя∂α вιтѕιη... уαя gözüη αу∂ıη уαя gözüη αу∂ıη αятк вєη∂η кυятυℓ∂υη уαя ...

∂υ∂αğıη∂α ѕıя кαℓαмαм...уüяєğιη∂є уєя вυℓαмαм...gι∂ιуσяυм αятıк кαℓαмαм...

msn nickleri en yeni son son en güzel msn için nickler

Hiç yorum yok: