21 Aralık 2007 Cuma

Anlamli Nickler

Sevmeye ?ngel degiL mesafeLer.. Geçici ßu ayriLik.... ßir rüya farzet.. Sonunda zafer bizim oLacak Saßr?T..

-Ayik oL panik yapma rahat oL ßaq daLgana 3 günLük dünya ne sana kaLir ne ßana ..!!!

-dönüsü yoq geLemem artiq geLipde seni ßuLamam artiq ßiraq ßu sevda ßöyLe kaLsin kadere isyan edemem artiq

-SevmeyeNiyetLiysenIyiDüsünmelisin,AgLamayiÖgrenip GüLmeyi ßiLmeLisin,AskKumarGibidirDikkatEtmeLisin,Oyna digi nZar DeiLßiLmeLisin

-$izofrence yas----- yoLda$ oLsun ßu nefret doLu keLimeLerim.ßir tokat oLsun..!!!

-h?rkesin ßiras faiLi oLduqu meÇhuL ßir Cinayetim $imdi...!

MustiC bu Damardaki tokSin Beni Her gördügün Yerde tiSKin Bu Aramizda Ask baslamadan Bitsin...

-eger intikam alabilseydim seni affederdim

-ßizi ßizden ßaska kimse iLgilendirmez kimsede ßizimLe ilgilenmesin gerekmez

-kendin kadar akLimdasin

-çikislar hep daralmis ruhum dar sokaklarda

-BiR ÖmüR boYu sEnInlEyim dEsEn De iStEmeM aRtiK.

ÇüNkÜ sEn rüzGarin cosTurdUgU birtoz bulutusun, bugün bana esersin ...yarin ele

-Wedalasirken Üzülmüs Gibi Tutma Ellerimi Aciyarak Kendine Dew Aynasinda Degil Boy Aynasinda Bi Bak!!!!!!

-Nereden bileceksin silaHiMiN sarJöRüne mermi DiYe SeNi KoYup DeFalArCa KaLbiMe SiKtiGiMi???:

-Hayatimin gerçek öyküLerine ayriLan ßi fiLmin soundTrack’indeyim

-kaLßin kadar konus...!!!

-Bu gün ben sensiz isem inanki yarin sende bensiz kalacaksin

senin içinde ßen ßitmis oLsaydim ßenim içimde sen ya$iyor oLmazdin...!!:

-ASKMI DEDIN KARSILIKSIZ O KISININ YANLIZLIGIDIR YANLIZLIGINDA YASATTIGI DÜSÜNCELERI GIZLI ARZULARIDIR BENCE?

-_Tam_kar$iya_geçerken_ßiraktigin_O_el_ßen!m_|||

-ikimizde $a$kiniz göte geLdi a$kimiz

-hiç onca kalabaligin içinde yanLiz kaLdinmi

Hiç yorum yok: