26 Aralık 2007 Çarşamba

yeni nickler

+++fırat kenarında kayık değilem,yardan ayrılalı ayık değilem
+++"paramiz olmasada cebimiz de her kahvede masamiz , her kavgada
şeklimiz her kızda bir resmimiz vardir"
+++suskunlugumuz korkumuzdan değil asaletimizdendir
+++İntikam yolunda trafik yoktur

+++Bizim sözümüz dosta tatlı düşman kurşundur,merte can namerte
hançerdir,canımız dosta feda düşman beladır,sevgimizse sonsuzdur
+++insana güvenme ölür,ağaca yaslanma kurur,herkes olmuş bir şekil
,çarşıya pazar alayına mezar,alayına isyan en kralına hofdri meydan
kimine göre kralım kimine göre yalanım rahat olsun herkes adamına göre
falanım,filanım
++Söz bizde,beste bizde,taklit yok bizde,mevzuda takmıyoruz geri vitese
+++Seni sevdiğim kadar yaşasaydım,ölümsüzlüğün adını aşk koyardım
+++Madem ki türksün göster ürksün
+++hayatta iki kör tanıyorum,birincisi senden başkasını görmüyen ben
ikincisi beni görmüyen sen
+++Alıp kırsalar kalemimi kanımla yazarım seni sevdiğimi
+++Kalbim seni sevmiyecek kadar adi ise,ellerimde onu parçalıyacak
kadar asildir
+++Gülü öylesine sevmelisinki soranlara dikeni yok diyebilmelisin
+++Oscar Wilde:
"Erkekler kadinlarin ilk aski, kadinlar da erkeklerin son aski olmak
ister."
+++Seneca:
"Yalniz akilli bir insan sevmesini bilir. Sevip de yitirmek, sevmemis
olmaktan daha iyidir."
+++Shakespeare:
"Degisiklikle karsilasinca degisen ask, ask degildir... Ask gözle degil
ruhla görülür

Hiç yorum yok: