26 Aralık 2007 Çarşamba

msn nick sözleri

Aristo:
"Sevmek aci çekmektir, sevmemek ölmek. Sevmek zevktir ama yanliz
sevilmenin hiçbir zevki yoktur"
+++Pire itte, cep telefonu yigitte bulunur.
+++Yigidin cep telefonu meydandadir.
+++Alismadik cepte telefon durmaz.
+++Ey cep telefonlu Turk Gencligi

+++Arsizin yuzune tukurmusler,"Kapsama alani disindayim"demis.
+++Insani dert, cep telefonunu kart oldurur.
+++Bir cep telefonlu Turk dunyaya bedeldir.
+++At olur meydan kalir, yigit olur cep telefonu kalir.
+++Bosbogazi cehenneme atmislar,"cep telefonum nerede?"demis.
+++Cingeneye beylik vermisler, once cep telefonu almis.
+++Cep telefonlu coban, yoksul beyden yegdir. .
+++Denize dusen cep telefonuna sarilir.
+++Dilenciye cep telefonu vermisler, kartini begenmemis.
+++El elin esegini cep telefonuyla arar.
+++Erkegin kalbine giden yol cep telefonundan gecer.
+++Haydan gelen cep telefonu faturasina gider. .
+++Ben sporcunun zeki, cevik, cep telefonlu ve ahlaklisini severim.
+++Ayrani yok icmeye, cep telefonu ile gider ... .
+++Gormemisin cep telefonu olmus, tutmus antenini koparmis.

Hayatı çok güldürdük ;Ama hayat bizi hiç .

Tek Rakibim pentiım III .

Hissediyorum öyleyse varım.

İşi olmayan giremez.İş ve İşçi Bulma Kurumu

Biliyorsan konuş örnek alsınlar bilmiyorsan sus adam sansınlar.

Hakkımı aradım meşgul çıktı.

Babama değerimi sordum; dünyalar kadar dedi. dünyanın değerini sordum; beş para etmez dedi .

Nukelene nukelene nuklemeyi öğrendik

Bu kadar cehalet ancak tahsille olur

Hiç yorum yok: