8 Aralık 2007 Cumartesi

Yeni Msn Sözleri

Benim tek suçum seni sevmekkk

Kalbimde bir saplanti
Onun acisi kalbime saplandi
Hayat tuncer olmu$ pe$imde
Elleri pençe olmu$ ensemde
Kaderim iki gözü önüme akti
Seni bir ba$kasiyla dü$ünemedim
$erefsiz oldugunu tahmin edemedim
inkar etmem seni sevdim
Ne mal oldugunu $imdi ögrendim
Seni bir kalemle sildim
Silemedigim tek $ey içimdeki nefretin
Fazla aldanma zaman her derde devadir unutma
Sen beni hiç haketmedin aslinda
Beni aldatsanda sen yenildin bana
Arkandan agladigimi sakin sanma
Ba$ladik bir kere bu oyuna
kurtulu$un olacagini sanma
Bak sende bir yere varamadin
Bak sende yikildin
Bak da gör aynaya
Dönmeye kalkma sakin bana
Unutabilir'miyim bunu bilemem
Aldatmana kar$i seni kabullenemem
Gururumu yenemem
Gönlümü sana veremem
Ama senden bir ba$kasinida sevemem
Benim tek suçum seni sevmi$tim
Bakma bana öyle inanmam kanmam bir daha
Kandim bir defa
Seni sevemem bin defa
Gözüme sakin bir daha görünme
Geri dönmek için kapimda tepinme .
Gülmelerim yok olup birakmi$ beni
Hedefini nereye aldin
ihanetlerle'mi ya$adin
Gördün'mü adalet yerini buluyor
Yoksa hayalindeki ihanet yolunda'mi yürüyor
Baksana $u haline konu$maya bile gücün yok
Bana bakmaya kalmami$ dermanin .
Seni sevebilmem için tekrar'mi ba$lasam
Kanin akar'mi bicagi kalbine saplasam
Kalbin sever'mi altinla kaplasam
Utancindan toprak ariyorsun ama toprak bile seni kabullenmez .
Sevseydi gider'miydi ?
Özlese döner'miydi ?
Beyaz kefen giyseydim kabrime gelir'miydi ?
Yari yolda birakmi$ senin flörtlerin
Sevgiye susami$ bir çöl gibi kalmi$
Acinacak bir halde
Ayaklari ate$ üstünde yürüyor
Gözlerin i$ik ariyor belli
Gelme canin yanar
Elalem seni sevdigimi sanar
Gelme kapimin önüne bir daha
Kalbim kanar
Can yaktin Cani ya$arken ya$amimi elimden aldin
$imdi ise tek ba$ina kaldin
Ben senin gibilerini gömerim bir bardak rakiya
Sen artik kapanmi$ kapisin umutlarima
Bir daha giremezsin kanima
Silah dayasan alnimin tam ortasina
Dönmem sana bir daha
çünkü ben artik yeminliyim
Benden bu kadar
Sana elveda
çünkü ben o eski ben degilim artik
Seeen mutlu ol yeter.

Hiç yorum yok: